Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi
Google Rating
5.0
R
HUMAN RECRUITMENT
4
VAT UE : 6681901255
Human4Human Recruitment is a recruitment agency founded on the fundamental value of the recruitment process - working in service to PEOPLE.
HUMAN
Copyrights 2024 H4H / All rights reserved
Warszawa 10.000 - 12.000 PLN
Czy jesteś gotowy na wyjątkowe wyzwanie i możliwość wprowadzenia nowej jakości w naszej firmie? Szukamy ambitnego, kreatywnego i doświadczonego Marketing Coordinatora, który poprowadzi nas do osiągnięcia nowych szczytów! Jeśli nakręcają Cię duże możliwości, sprawczość oraz wolna ręka w pracy, a także nowatorski 35-godzinny tydzień pracy, to porozmawiajmy o stanowisku:
Analizą sprzedaży i rentowności naszych produktów, wskazując na obszary do optymalizacji.
Opracowywaniem i skuteczną realizacją planu promocji i komunikacji, który wzmocni naszą markę na rynku.
Monitorowaniem dynamicznych potrzeb rynku oraz działań konkurencji, dostosowując naszą strategię do zmieniających się warunków.
Przygotowywaniem wszechstronnych raportów, analiz i trafnych rekomendacji, wspierając zarządzanie na podstawie danych.
Kreowaniem i przeprowadzaniem profesjonalnych prezentacji marketingowych, wzbudzając zainteresowanie klientów i inwestorów.
Reprezentowaniem firmy z godnością oraz nawiązywanie owocnych relacji biznesowych.
Minimum 5 lat doświadczenia, najlepiej w roli brand managera lub podobnej, który wniesie świeże spojrzenie na nasze działania,
Udokumentowanego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej lub dziale marketingu, abyś mógł wprowadzić najlepsze praktyki do naszych strategii,
Samodzielności w działaniu i umiejętności wyznaczania priorytetów, które pozwolą Ci efektywnie zarządzać projektami,
Kreatywnego myślenia "out of the box", przynoszącego innowacyjne pomysły do naszych kampanii i działań,
Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie, zapewniającej skuteczne osiąganie celów,
Biegłej znajomości języka angielskiego, abyś mógł swobodnie komunikować się z naszymi międzynarodowymi partnerami,
Umiejętności pracy zespołowej, ponieważ wierzymy, że najlepsze wyniki osiągamy razem,
Umiejętności wyciągania wniosków, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonałych zdolności analitycznych, aby wprowadzać optymalizacje,
Kreatywności i zrozumienia rynku mediowego, które pozwolą Ci skutecznie komunikować nasze przesłanie.
Stabilną pracę w spółce z rozpoznawalną w branży marką,
Uczciwe wynagrodzenie składające się z podstawy (10.000-12.000 na podstawie umowy B2B) oraz premii,
Innowacyjny model pracy: 35-godzinny tydzień pracy,
Częściowa praca zdalna – zdalne piątki,
Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz programy niezbędne w codziennej pracy,
Kultura pracy bazująca na współpracy i rozwoju,
Widoczne efekty pracy, która nie idzie “do szuflady”,
Praca w nowoczesnym biurze na Mokotowie (okolice Metra Wilanów),
Wyzwania, które pozwolą Ci się rozwijać zawodowo i personalnie, oraz możliwość wpływu na strategię firmy,
Współpracę z kreatywnym zespołem, który wspiera innowacyjne pomysły i działa na rzecz wspólnego sukcesu,
Satysfakcję z tworzenia i realizacji kampanii, które zmieniają sposób, w jaki widzi nas świat,
Pracę w inspirującym środowisku, które stawia na innowację i współpracę,
Bieżące wsparcie zaangażowanego zarządu oraz 4 pasjonatów marketingu z Twojego zespołu.
Proces rekrutacyjny:
- Wyślij CV i list motywacyjny przez formularz H4H lub email: biuro@h4h.com.pl
- 20-30-minutowy wywiad z rekruterem H4H, aby odpowiedzieć na Twoje pytania oraz przygotować Profil Kandydata dla Pracodawcy.
- 1-godzinne spotkanie z Zespołem Marketingowym w siedzibie firmy w Warszawie w celu weryfikacji zgodności Twoich oczekiwań oraz Pracodawcy.
- Spotkanie z Zarządem w celu uzgodnienie warunków pracy.
- Witamy na pokładzie!
O naszym procesie rekrutacyjnym:
Proces rekrutacyjny zaprojektowany przez Human4Human Recruitment jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru Kandydata najlepszego z najlepszych. Mamy nadzieję, że to właśnie Ty! To także ochrona dla Ciebie, abyś nie rozczarował się rolą, zadaniami, zespołem lub wynagrodzeniem po kilku tygodniach pracy lub kilku godzinach zaangażowania w procesie. Dlatego jesteśmy wobec Ciebie uczciwi. Prezentujemy tylko realne warunki pracy i płacy, jasne wymagania i zadania. Każdy krok tego procesu ma swoje znaczenie i pozwoli nam i Pracodawcy lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć swojego potencjalnego Pracodawcę.
Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę.
Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji:
Dostosuj swoje CV i list motywacyjny do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy.
Bądź przygotowany: poczytaj o Firmie, sektorze i zbierz informacje branżowe, aby zbudować większą pewność siebie.
Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego.
Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę.
Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.
Obywatele spoza UE nie będą brani pod uwagę z powodu wymagań projektowych.
Więcej informacji udziela:
Maria, tel.: +48 693 949 172, e-mail: maria.kasperkiewicz@h4h.com.pl
Ogłoszenia o Pracę, Rekrutacja, Headhunter, #Human4HumanRecruitment, #H4H, #praca, #ogłoszeniaopracę, #ofertypracy, #agencjarekrutacyjna, #headhunter, #PublicRelations, #Marketing