Google Rating
5.0
R
HUMAN RECRUITMENT
4
VAT UE : 6681901255
Human4Human Recruitment is a recruitment agency founded on the fundamental value of the recruitment process - working in service to PEOPLE.
HUMAN
Copyrights 2024 H4H / All rights reserved
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi
Co headhunter robi na BUDMIE?
Często słyszę, że konferencje i wystawy branżowe to przeżytek służący działom sprzedaży i marketingu. Targi BUDMA są wydarzeniem obowiązkowym w kalendarzu przedstawicieli branży budownictwa i dystrybutorów. Co zatem miałby tam robić headhunter?
Być bliżej ludzi. Uczyć się. Poznawać lepiej technologie i kierunki rozwoju branży, z którą pracuje – oto zadania headhuntera podczas targów. Lecz przede wszystkim – poznawać nowych ludzi!
Na co dzień pracuję z Kandydatami z rynku nieruchomości i materiałów budowlanych. Udział w targach jest dla mnie niepowtarzalną okazją, aby lepiej poznać ich w ich środowisku, na „własnym terenie”. Wśród wystawców są Partnerzy HUMAN4HUMAN, których świat żywo mnie interesuje. Na co dzień łączą nas inne relacje, a w trakcie BUDMY mamy szansę skrócić dystans i rozwinąć naszą współpracę.
Targi to dla headhuntera wspaniała okazja poznania setek nowych osób! Są wśród nich perełki, których karierze będę się przyglądać z wielką ciekawością, a pomaga mi w tym fakt, iż coraz więcej osób aktywnie korzysta z LinkedIn. To właśnie połączenie networkingu z social media, które według mnie jest najskuteczniejszą formą budowania i rozwijania relacji w XXI w.
BUDMA zachwyciła mnie po raz kolejny. Liczba wystawców i odwiedzających przeszła moje oczekiwania, szczególnie iż w Katowicach równolegle odbywała się 4DesignDays dla architektów i projektantów wnętrz. Wyróżniające się stoiska marek obchodzących w tym roku swoje jubileusze - Drutex oraz Blachotrapez – były imponujące i podkreślały wysoką rangę wydarzenia, które nigdy mi się nie znudzi, choć zmienia się na przestrzeni lat.
Relacje przeniosły się do internetu, więc nikt już nie ceni spotkań osobistych? Nic bardziej mylnego!