1. pl
  2. en
Human4Human Recruitment, usługi rekrutacyjne dla firm poszukujących najlepszych Kandydatów, ogłoszenia o pracę, rekrutacja, headhunter
Human4Human Recruitment, usługi rekrutacyjne dla firm poszukujących najlepszych Kandydatów, ogłoszenia o pracę, rekrutacja, headhunter
Human4Human Recruitment, usługi rekrutacyjne dla firm poszukujących najlepszych Kandydatów, ogłoszenia o pracę, rekrutacja, headhunter
28 października 2024
Warszawa / Wrocław / Poznań Dla naszego partnera, innowacyjnej firmy działającej w branży rozrywkowej,
02 października 2024
Warszawa/hybrid 9.000 - 12.000 PLN Dla naszego Partnera - młodej marki kosmetycznej - poszukujemy

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

Aktualności

Jesteśmy najlepsi

Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy
Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy
Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy
Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy
Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy

Google Rating

5.0 

R

HUMAN RECRUITMENT

4

NIP       : 668-190-12-55

REGON: 384727865
KRAZ    : 23118

 

Human4Human Recruitment agencja rekrutacyjna powstała w oparciu o fundamentalną wartość procesu rekrutacji – pracę w służbie człowiekowi. 

Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy
Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy
Ogłoszenia o pracę, Rekrutacja, Agencja rekrutacyjna Warszawa Human4Human Recruitment wsparcie rekrutacji doradztwo personalne executive search headhunting direct search pośrednictwo pracy

HUMAN

Copyrights 2024 H4H / All rights reserved

 

28 czerwca 2023

Współczesny rynek pracy stawia przed pracodawcami wiele wyzwań, w tym konieczność znalezienia odpowiednich kandydatów na specjalistyczne stanowiska. Stare metody nie przynoszą efektów, a nowe nie budzą zaufania. Jak zatem przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny? Jak znaleźć zaangażowanego, uczciwego i lojalnego Kandydata, który będzie gotowy rozwijać z nami firmę przez lata?

Jak wybrać właściwego dostawcę usług rekrutacyjnych?

Warto rozważyć wsparcie profesjonalnej agencji rekrutacyjnej posiadającej wiedzę, doświadczenie oraz zasoby do realizacji poszukiwań w konkretnej branży. Jednak podobnie jak rekrutacja samego Kandydata, tak i wybór właściwego dostawcy usług rekrutacyjnych może okazać się trudnym zadaniem. W tym artykule jako agencja rekrutacyjna Human4Human Recruitment przedstawiamy kluczowe kryteria oceny takiego dostawcy oraz udzielamy porad dotyczących oceny profesjonalizmu agencji.

 

 

KRYTERIA OCENY DOSTAWCY USŁUG REKRUTACYJNYCH

 

 

1.Doświadczenie i specjalizacja

 

Przy wyborze agencji rekrutacyjnej kluczowe jest potwierdzenie, że dana agencja doskonale zna i rozumie Twoją branżę. Agencja powinna posiadać wiedzę na temat specyfiki rynku pracy, trendów rekrutacyjnych i umiejętności poszukiwanych w danej branży, a nawet mówić branżowym żargonem. Zapytaj o dotychczasowe projekty i referencje, aby upewnić się, że agencja ma udokumentowane sukcesy w rekrutacji w Twoim sektorze. Specjalizacja pozwoli agencji sprawniej znaleźć pracownika dobrze dopasowanego do Twoich potrzeb, dzięki znajomości samej specyfiki sektora oraz zbudowanej wcześniej sieci kontaktów. Wybierz dostawcę, który posiada udokumentowane osiągnięcia i wiedzę związane z rekrutacją w Twoim sektorze oraz relacje z przedstawicielami w Twojej dziedzinie. Zwróć uwagę na komunikację reprezentanta agencji, to ważne wskaźniki jakości.

 

Zapytaj o:

 

  • Wyniki poprzednich rekrutacji,

  • Przedstawienie udokumentowanych case study,

  • Referencje od innych pracodawców z branży,

  • Strategię rekrutacyjną dopasowaną do Twoich potrzeb,

  • Nazwy firm, regionów i metod, od jakich agencja rozpoczęłaby poszukiwania.

 

2.Metodologia pracy

 

Zaczynając od weryfikacji formalności, łatwo ustalisz, czy agencja działa zgodnie z prawem, m.in. czy jest zarejestrowana w KRAZ (Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), co wynika z ustawy regulującej działalność tego sektora i posiada odpowiednie procedury RODO (powinny znajdować się na jej stronie internetowej i w stopce każdego maila). Profesjonalna agencja rekrutacyjna powinna dysponować dobrze opracowanym procesem rekrutacyjnym, który zapewni dotarcie do szerokiego grona Kandydatów i umożliwi Ci wybór tych najlepszych. Sprawdź też, czy posiada odpowiednie procedury sprawdzania referencji, weryfikacji umiejętności i potencjału kandydatów. Sprawdź, czy zaproponowana przez agencję strategia jest dobrze zorganizowana, a źródła Kandydatów mają zastosowanie w Twojej branży. Jeśli to te same kroki stosowane przez Ciebie dotychczas, wówczas prawdopodobieństwo sukcesu będzie niższe. Rekrutacja to nie loteria, nie możesz zdawać się na szczęście, że „ktoś się trafi”. Rekrutacja wymaga zaplanowania strategii i kontroli jej wykonania.

 

Zapytaj o:

 

  • Konkretne kroki, które zostaną podjęte w celu znalezienia najlepszego Kandydata dla Ciebie,

  • Sposób, w jaki agencja identyfikuje i pozyskuje potencjalnych pracowników,

  • Nowoczesne narzędzia i technologie wykorzystywane w procesie pozyskiwania Kandydatów (porównaj z tymi,  które dotąd stosowano),

  • Kryteria, jakie rekruterzy przyjmą za wyznacznik w czasie selekcji Kandydatów dla Ciebie.

 

3.Zasoby i sieć kontaktów

 

Agencja rekrutacyjna powinna dysponować wystarczającymi zasobami i rozległą siecią kontaktów, które pozwolą na skuteczne pozyskiwanie Kandydatów. Z Twojego punktu widzenia najlepiej pracować z rekruterami wywodzącymi się z biznesu lub posiadającymi min. 3 lata doświadczenia w obsłudze Twojego sektora, ponieważ mają większą oni szansę zrozumienia Twoich potrzeb. Możesz wymagać wyznaczenia opiekuna kontraktu lub dedykowanego headhuntera, z którym będziesz współpracować. Poznaj też liczbę procesów, w które obecnie zaangażowany jest ten rekruter. Nie warto wierzyć zapewnieniom, że będzie pracować tylko dla Ciebie – konsultanci realizujący mniej niż 4 procesy równolegle są nierentowni dla agencji. Istotne jest również, czy agencja ma dostęp do różnych kanałów pozyskiwania kandydatów, takich jak bazy danych, media społecznościowe, portale branżowe itp. Profesjonalne specjalistyczne agencje rekrutacyjne uczestniczą także w wydarzeniach branżowych i chętnie dzielą się wiedzą z branży.

 

Zapytaj o:

 

  • Rozmiar zespołu rekrutacyjnego, który będzie realizować poszukiwania dla Ciebie,

  • Dostępność specjalistów od rekrutacji, ich wykształcenie, doświadczenie i zakres ich kompetencji – potraktuj ich niemal jak swoich współpracowników,

  • Szczegółowy zakres realizowanych usług (np. czy agencja opracuje dla Ciebie opis stanowiska),

  • Stowarzyszenia lub zrzeszenia, do których należy agencja,

  • Szkolenia, targi, konferencji i inne wydarzenia branżowe, w których ostatnio brał udział dedykowany dla Ciebie zespół.

 

4.Transparentność i komunikacja

 

Agencja rekrutacyjna powinna utrzymywać transparentne relacje z Partnerem i regularnie informować o tym, co dzieje się w procesie. Z reguły to zewnętrzny dostawca powinien wyjść z inicjatywą wskazania osoby kontaktowej oraz zaproponować sposób raportowania postępów prac w formie regularnych rozmów telefonicznych, spotkań video, raportów mailowych lub w formie formularzy dostępnych online. Ważne jest, abyś był informowany na bieżąco o postępach, dostawał raporty i mógł zgłaszać uwagi i sugestie oraz miał dostęp do danych kiedy tylko ich potrzebujesz. Ponadto zweryfikuj na ile, agencja jest gotowa dostosować się do Twoich indywidualnych preferencji i potrzeb. Nie wszystko można przewidzieć na początku współpracy, dlatego otwarta i wspierająca postawa jest tym, na co warto zwrócić uwagę.

 

Zapytaj o:

 

  • Częstotliwość i formę raportowania,

  • Osoby kontaktowe oraz formy komunikacji,

  • Sposób przechowywania danych i dostęp zdalny do zasobów w ramach prowadzonego procesu.

 

5.Skuteczność i wskaźniki sukcesu

 

Agencja rekrutacyjna powinna prezentować konkretne wskaźniki sukcesu, takie jak średni czas wypełnienia wakatów, współczynnik udanych rekrutacji czy wskaźnik zadowolenia klientów. Ważne jest, aby sprawdzić referencje i opinie od innych firm, które korzystały z usług agencji rekrutacyjnej. Poproś o rekomendacje i przeczytaj opinie online. To pomoże Ci ocenić reputację i skuteczność dostawcy.

 

Zapytaj o:

 

  • Wyniki osiągane przez agencję w poprzednich projektach,

  • Tzw. blind CV – anonimowe profile Kandydatów, którymi dysponuje agencja w celu weryfikacji skuteczności dotarcia do właściwych pracowników,

  • Kontakty referencyjne do osób z branży,

  • Procedury gwarantujące jakość i trwałość przeprowadzonych rekrutacji,

  • Warunki rękojmi na wypadek nieudanego procesu rekrutacyjnego (tzw. „gwarancja”).

 

Wybór właściwego dostawcy usług rekrutacyjnych to ważna decyzja, która może mieć istotny wpływ na rozwój Twojego przedsiębiorstwa. Starannie oceniaj swoich potencjalnych Partnerów pamiętając o kryteriach oceny, takich jak doświadczenie, specjalizacja, zasoby, metodologia rekrutacji oraz referencje. W trakcie rozmowy z agencją zwróć uwagę na zrozumienie Twoich potrzeb oraz profesjonalizm reprezentanta. Przemyślane podejście i dokładna ocena pomogą Ci znaleźć partnera rekrutacyjnego, który pomoże Ci zbudować silny zespół, odpowiedni do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Współpraca z profesjonalną agencją rekrutacyjną może przynieść korzyści w postaci skrócenia czasu poszukiwania najlepszego talentu i zwiększenia efektywności procesu rekrutacyjnego.

 

 

Aut. Maria Kasperkiewicz

 

 

 

 

 

#OgłoszeniaoPracę, #Rekrutacja, #Headhunter, #Human4HumanRecruitment, #H4H #praca #ogłoszeniaopracę #ofertypracy #agencjarekrutacyjna #headhunter